.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سرنوشت مرد گمشده تالشی در گردنه الماس
به‌همت امدادگران جمعیت هلال احمر خلخال و تالش، فرد گمشده در ارتفاعات گردنه الماس از یخ‌زدگی و مرگ حتمی نجات یافت.
سرنوشت مرد گمشده تالشی در گردنه الماس

به گزارش شمال نیوز به نقل از رکنا، به‌دنبال گزارش مفقود شدن یک شهروند اهل تالش در جاده خلخال به اسالم در کولاک برف، به سرعت نیروهای امداد نجات جمعیت هلال احمر خلخال در منطقه حاضر شدند.

 

فرد گمشده به‌دلیل کولاک شدید و پیاده شدن از خودروی پیکان وانت برای محکم کردن وسایل پشت وانت، از خودرو خود فاصله گرفته و بعد از آن نیز با پرت شدن به دره‌های مجاور راه خود را گم کرده و به‌علت کولاک شدید دیگر امکان بازگشت به خودرو را پیدا نمی‌کند و به ناچار به‌سمت دره‌های گیلان به راه می‌افتد.

 

از سوی دیگر مدیریت بحران شهرستان خلخال نیز با آماده‌باش کامل در محل حاضر و جست‌وجو از چندین نقطه با ۵ تیم به سرعت آغاز می‌شود و با دستور فرماندار خلخال مسیرهای بیراهه که قابل تردد خودروها نبود، با حضور نیروهای راهداری بازگشایی و جست‌وجو همچنان تا ساعت ۱۲ شب ادامه داشت.

 

در ادامه جست‌وجوها، ناگهان ۲ راننده کامیون حمل شن ماسه فردی را در کنار جاده با حالت غیرطبیعی و یخ‌زده پیدا و این فرد را به‌سمت راهدارخانه خلخال در جاده خلخال به اسالم انتقال می‌دهند و در نهایت بامداد امروز این فرد گمشده به‌همت امدادگران و راهداران و رانندگان کامیون به راهدارخانه الماس انتقال و از مرگ حتمی نجات می‌یابد.

 

سیدجواد یحیی‌زاده، فرماندار خلخال ضمن قدردانی از تلاش‌های تیم‌های جمعیت هلال احمر، نیروهای انتظامی، راهداران و امدادگران اظهار کرد: فرد گمشده ۱۱ ساعت در مسیرهای دره و تپه‌های اطراف به‌صورت سرگردان در کولاک برف به‌دنبال روشنایی رفته و از خودروی خود ۳۰ کیلومتر فاصله گرفته بود که در نهایت به لحاظ این‌که در حال پیاده‌روی در مسیر قرار داشته، مانع از یخ زدن و فوت وی شده و هم‌اکنون حال این فرد مساعد است.

 

وی گفت: همسر و تنها فرزند این فرد با اظهار خوشحالی از پیدا شدن این فرد و نجات زندگی وی از راهداران وامدادگران و ۲ راننده کامیون قدردانی کردند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.